fredag den 31. august 2012

PULS koncert!

Igår gav bandet PULS deres koncert til Køge Festuge hvor jeg havde fået tidligt fri for skole og ville selvfølgelig gerne foran, så jeg tog til Køge istedet for at tage hjem og jeg ventede i 7 lange timer, men det var famende også det værd!
Jeg blev ret "populær" af dem der arbejdede der fordi jeg havde været der i så mange timer, så der kom en mand og spurgte mig om jeg ikke vil interviewret live i Radio Køge, hold kæft hvor var det nice, jeg blev faktisk en smule stolt af det :D

Da jeg skulle til og hjem kunne jeg nu godt mærke, at jeg havde stået og siddet ned i alle de timer, så det var svært, at falde i søvn :D

Jeg fik købt mig en plakat og deres EP cd.




1 kommentar:

  1. Hej:-) jeg har ligenu en give-away kørende på min blog, håber at du vil deltage? der er 4 gaver på højkant;-)! Her er linket; http://fudjan.com/2012/08/give-away-2/

    Kærligst,
    Fudjan

    SvarSlet