mandag den 27. august 2012

The Voice '12

Hey everybody!


Jeg havde i løbet af maj/juni måned vundet to billetter til en PULS i Rødovre, men den koncert blev aflyst, på grund af nogle arrangemeneter, men i dag fik jeg verdens bedste nyhed af vide - jeg kunne komme med til The Voice '12 for at jeg ikke skulle snydes for at se PULS alligevel, så jeg har selvfølgelig lige hurtigt mailet, ja tak til det og er fucking lykkelig indeni!
Og så får jeg dobbelt op på det hele, for det er jo ikke kun selve PULS jeg kommer til at se, men disse:

Lawson
Flo Rida
Rita Ora
Cheryl Cole
Burhan G
Outlandish
Kato
Medina
Alphabeat
Christopher 
Svenstrup & Vendelboe feat Nadia
Niklas
Loreen
PULS
Clara Sofie
Clemens
L.O.C.

Nu kan jeg da slet ikke vente!!!
I kan læse mere om The Voice 12 og alt muligt andet HER

Forsat god aften :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar