fredag den 10. august 2012

Min uge!

Mandag d. 6/8-12:
I mandags var det min aller første skoledag på Klemmenstrupgård Produktionskole STU.
Der skulle vi lærer hinanden af kende, både nye og gamle og det bestod med morgenmad på skolen imens man kunne snakke med hinanden, og det var så hyggeligt.
Så for det meste af den dag, skulle vi intet lave, udover af lærer hinanden bedre af kende så man blev delt op, ligesom man plejer hvor man så skulle fortælle den man var på gruppe med om sig selv og så når man var færdig skulle vi ind til bordet hvor den man var sammen med, skulle fortælle om den anden person man var på gruppe med.

Tirsdag d. 7/8-12:
I tirsdag skulle vi rigtigt ud af sejle i kajak og have strandhygge, men på grund af vejret blev ved med at skifte mellem sol og regn så droppede vi det og fik endnu en hyggelig dag, hvor jeg for det meste sad og tegnede.

Onsdag d. 8/8-12:
Om onsdagen bestod det jo af dejligt vejr så der skulle vi til Søndre Strand i Køge hvor vi rigtigt skulle være i tirsdags, så nogen af os to bussen til Køge hvor vi så skulle gå måske 2-3 kilometer, men det gik okay når jeg er lidt vant til at gå. Det var kanon hyggeligt og jeg fik dræbt en hveps, wee så stolt ;) HAHA!
Den kunne bare lade min mad være :D

Torsdag d. 9/8-12:
I torsdags var jeg og min klassekammerater på Bakken og hold kæft det var fucking hyggeligt, selvom nogle af lærerne var lidt langsomme til, at komme afsted, men vi fik sgu en hyggelig dag alligevel, jeg fik i den grad prøvet en masse ting med mine nye venner der hedder Mia, Natascha, Natasja, hvor jeg og Mia næsten tilbragte dagen sammen med af prøve: De Vilde Mus, Extreme, Hurlumhaj, Mine Train Ulven, Polyppen, Racing, Radiobilerne, Rutchebanen, Safari, Spørgelsettoget, Tornado, TårnGyset, Vandrutchebanen, Vikingskibet Dragen og nogle af dem prøvede vi to af i træk, så vi var lidt rundtosset da vi forlod Bakken, men det var en skide hyggelig dag!

Fredag d. 10/8-12:
I fredags havde jeg skolefri på grund ad vi var på Bakken i torsdag, luksus! Selvom man kunne sove længe så stod jeg alligevel tidligt op! Men det meste af morgen har jeg og min far's kæreste, som hedder Gitte været på computeren og hygget os indtil vi skulle ud af døren.
Gitte skulle til Tune Kursuscenter imens jeg skulle til Ringsted med min kæreste.

Lørdag d. 11/8-12:
I lørdags bestod dagen for det meste af hygge og at se film, så min kæreste og jeg hyggede os bare totalt hele dagen/aften og noget af natten :)

Søndag d- 12/8-12:
I søndags bestod det af, jeg skulle hjem til mine forældre igen *suk* men jeg skulle først hjem 20:30 så der var ekstra med tid og det hele, så jeg og min kæreste så How I Meet Your Mother og det var jo sådan ret hyggeligt, så jeg kunne jo ikke klage, om aften skulle vi have grillmad og hold kaje hvor smagte det bare godt! Det føltes, at man i himlen, så aften var rigtigt hyggeligt. Det skulle siges, at igår aftes så skulle der havde været stjerneskud, men de er jo lidt svære at se, desværre, men ellers var dagen hyggeligt. :D

1 kommentar:

  1. Det lyder jo som en god uge ;-)

    Tjek gerne min blog: www.voresboble.dk
    - Amalie.

    SvarSlet