søndag den 26. august 2012

Lalandia!

Hey allesammen!
Undskyld at jeg ikke har blogget, har udover været langsom så har jeg også været i Lalandia med min klasse så har ikke kunne blogge, desværre.
Men ingen grund til at hænge med mulen, mere idag for her kommer mit indlæg om selve turen til Lalandia.

Onsdag:
Om onsdagen skulle vi mødes til normal til kl. 08:00 hvor vi mødtes og spiste morgenmad og snakkede om hvad vi mon skulle lave på turen. Da klokken blev lidt over 10 så kørte vi afsted til Lolland Falster og hele vejen ned til Rødby.
Vi ankom der nok ved 11:30 tiden ca så fandt vi vores huse som vi skulle bo i, og det blev til de der luksus villaer som er der, og i de huse er der både sauna og spa bad på et af toiletterne og men dem kom vi jo aldrig til at bruge når der nu var det i selve Aguadome så det blev ikke det store til det luksus på badeværelset, men nok om det!
Jeg var den første der prøvede Lalandia's nye vandrutsjebane Tornadoen, og fuck den var fed!!!

Sådan ser huset ud indeni
Men ellers var onsdagen en rigtig god dag :D

Torsdag:
Om torsdagen var det ligesom dagen før med hygge og jeg ved ikke hvad. 
Men dog var jeg endelig ude og stå på skøjter efter jeg ved ikke hvor lang tid så det var bare lige ved at finde balancen så man kunne komme lidt hurtigere fremad så måtte bruge en kegle til at starte med :D
Men det gik nu godt og jeg fik lært en vigtig ting: Tag ALDRIG din mobil med i en skøjtehal på grund af frost, for min mobil er rigeligt ved at være mærkelig og da jeg låste den op igen, hovsa, der var der bare hvid skærm og maser af streger, så den måtte komme til et varmt sted hvor den kunne blive normal igen.
Men senere på aften så blev der drama på grund af nogle øl, så det blev til et stort skænderi med skrig og råb, og da jeg var så træt  så jeg var den der gik tidligt i seng, selvom de andre havde det sjovt, men det gjorde intet for mig :D
Og så lidt senere på aften, først ved 17 tiden så var der Monky Tonky show og det og det var bare herre hyggeligt og sjovt, for der følte man sig som et lille barn igen :D
Kl. 21 skulle vi spille bowling og det var jo også lidt længe siden man spillede det, men jeg kom på anden pladsen og fik herre gode point, så jeg kunne ikke klage ;)




Fredag:
Så kom fredagen hvor det var hjemturen og nøj hvor var det dejligt at man endelig kunne komme hjem til en dejlig weekend med sine forældre og hygge så det glædet jeg mig meget til :)




Tornardoen





Håber I alle har haft en god weekend for det har jeg :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar