fredag den 17. august 2012

Mums..

Igår hvor jeg stadig lå syg i sengen, så skete der meget den dag alligevel.
Vi fik en xBox 360 med masser af spil til og glæder mig til, at når jeg bliver mere rask, så jeg kan spille dem sammen med familien da vi endnu ikke har sat den op :)
Så var jeg og min papmor ude at handle for om aften skulle vi have pandekager til dessert, og det smagte bare godt og med en kop varm the imens man putter sig under sin dyne..


Et lille tip til pandekager:
Prøv og klaske en flødeboller og spis vaflen, det smager bare himmelsk :D

Men her senere idag skal jeg hjem til min mor, og min bærbar er lidt af en mongol, så kan nok desværre ikke blogge i weekenden, men jeg laver en blog om, hvad der er sket i min weekend.

Hav en god weekend allesammen og husk nu, det bliver meget varmt, så tage ikke varmt tøj på ;)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar