fredag den 7. september 2012

Shop amok!


Idag skulle jeg oprindeligt til Køge for at købe et par bamsestøvler og havde kun ca 100 kroner, at gøre godt med, men min papmor tilbød mig, at tage til Hundige hjem til min farmor og farfar, da vi alligevel havde lånt noget af dem, så jeg smækkede fødderne i skoene og hoppede i tøjet og tog til Hundige.

Jeg var der i ca en times tid og jeg havde fortalt, at jeg skulle ude og købe nogle kreative ting, såsom maling, pensler osv, så min farmor gav mig lige 500 kroner ekstra til at shoppe for og hold fest hvor blev jeg glad!

Efter jeg havde sagt farvel gik jeg over til Hundige Storcenter - Waves og kiggede først rundt omkring for at se hvad de forskellige butikker nu havde, jeg gik i H&M og så, at de havde den sødeste pelsvest, som jeg måtte eje! Men da jeg nu kun havde 600 kroner, at gøre godt med, så jeg gik hurtigt over til en bank for at se hvad jeg havde at gøre godt med, bare så man havde lige lidt mere ;)

Derefter gik jeg hurtigt tilbage til H&M for at købe vesten og jeg skulle jo videre med at købe alle mulige ting, så fik brugt nogle penge, kan man i hvert fald sige :D

Vest - H&M - 249,00 kroner

Tugba tørklæde - Pieces - 159,95 - tilbud til 80,00 kroner

Bjørne Brødre 1 + 2 - Bilka - 159,00 kroner

Farveblyanter og malebog - Bilka - 71,00 kroner
Kunsterskitseblok, pensler, kulkridt & maling - Søsterne Grenes - 94,90 kroner

Det var så min eftermiddag, I må have en rigtig god weekend alle sammen!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar