torsdag den 20. september 2012

Min dag

Lige siden i tirsdag eftermiddag har jeg haft weekend og det må jeg indrømme, at det har været rigtigt dejligt, så igår tog jeg hjem til min mormor og morfar som næsten lige var kommet hjem fra U.S.A. hvor de havde købt tøj til mig (billeder kommer i løbet af weekenden), så idag har jeg tilbragt min dag med min mormor hvor vi har været i BioCity i City 2 for at se filmen TED, og den er værd og se, altså nu i følge mig da jeg godt kan lide komedie, så den skal ses. Vi var nu også lidt i Ikea og jeg fik så meget flytte fornemmelser, at jeg faktisk glæder mig til at indrette min lejlighed når jeg kommer så langt :)


Hør sangen her


Kunne ikke andet end af grine til denne her.


Outfittet idag

Cardigan - Sparks
Gul top - Zara
Leggings - Sparks
Bamsestøvler - Kan ikke huske hvor er fra

En "lille" snack, risalamande

TED biografbilletten

God torsdag aften til jer derude! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar