mandag den 17. september 2012

Ny mobil

Her for ikke så længe siden - sidste uge tror jeg det nu var i?
Ja, så skete det endelig, jeg fik en ny mobil :D

Jeg havde fået bestilt en Sony Xperia U i sort for før i tiden havde jeg en Nokia men en nat der jeg skulle ind til menuen, så kom der sådan en streng på skærmen, som er svær at forklare, og jeg vidste at når der først kom én så ville der komme endnu flere og jeg havde ret. Nogle uger senere kom der flere og da jeg var i Lalandia, og havde glemt, at jeg havde taget den med ind i skøjtehallen hvor der ligesom er boom koldt, så fuckede den virkelig!

Og lige siden havde den gjort det, not funny! For jeg har7havde ca lidt over 400 beskeder fra min kæreste, som jeg holdt så meget af og nu er de jo på en måde "væk" for altid :(

Før

Efter

Må I have en god mandag :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar