torsdag den 17. januar 2013

Room makeover

Hej alle sammen!
Ja, så er det idag der skal nye møbler til mit dejlige lille værelse så det vil siges, at ud med det gamle og ind med det nye, uhh glæder mig så meget for så kan jeg måske få lidt mere orden i alle mine ting? ;)
Men i hvert fald lige nu ser mit værelse ikke ud så meget da de fleste af mine ting ikke er herinde, ret mærkeligt og se, det føles helt tomt :/
Men når jeg har fået ordnet værelset så ville der komme billeder/video op hvordan det så ser ud og I kan se mit værelse hvordan det så ud før her.
Men her er billeder af værelset lige nu!

Min (meget) rodet seng..

Der plejede at være dvd'er og cd'er her..


Der plejede engang og være helt fyldt op med kasser under sengen.

Men vi ses når jeg har fået værelset i orden og i stand :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar