torsdag den 31. januar 2013

R.I.P.

Dagen idag startede ikke som jeg ville ønske den havde startet med for klokken 8 i morges fik jeg af vide af min farfar desværre var gået borte.. Han tabte livet til kræft i tyktarmen og leveren.. Han blev 71 år gammel så jeg var lige sammen med min papmor og min farmor for og se ham og ja, jeg mener virkelig, at se ham!
Jeg kunne selvfølgelig ikke komme helt tæt på for det turde jeg ikke, det var nok at se, at han lå på den bore og ikke træk vejret, det var rigeligt for mig..
Så efter vi var færdige hos min farfar tog vi over til bedemanden for og finde et kiste, et gravsted og alt muligt andet. Og derefter tog vi hjem til min farmor og snakkede om gode gamle dage..

Så hvis jeg ikke lige er på bloggen så ved I nu hvorfor..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar