tirsdag den 15. januar 2013

Kræft.


Jeg fik mig en rigtig slem forskrækkelse idag jeg jeg har fået af vide at min farfar har fået kræft. Jeg begyndte med det samme at græde på mit værelse, selv når jeg bare skriver dette her bliver jeg helt vildt ked af det! Lige nu er jeg bare helt ude af den og ved bare ikke hvad jeg skal gøre. For lægerne ved ikke hvor lang tid min farfar har igen og jeg kan ikke holde tanken ud! 

Jeg skriver dette her for og kunne lukke det ud og bare håber på det aller bedste!

Jeg ville ærlig talt ønske, at kræften selv fik kræft og døde, jeg ved godt det lyder hårdt men det er sgu også sandt!!
Der er mange familier der mister deres kæreste familiemedlemmer på grund af den her sygdom som man ikke kan gøre for...
Jeg håber, at jeg kan sove i nat når jeg nu har fået denne her historie af vide...
Men håber I alle sammen har haft en god dag... :D


Ingen kommentarer:

Send en kommentar