søndag den 3. februar 2013

Hygger

God aften alle sammen og rigtig god søndag :D
Jeg har lige spist aftensmad og det smagte mega godt, nam nam!
Lige nu sidder jeg og ser To På Flugt, den er simpelthen så sød den Disney film, så den skal jo anbefales til jer :D



Imorgen skal jeg i skole igen (har savnet det lidt) og så står det bare på træning!
For fra og med imorgen er det slut med usund slik, sodavand og alt for meget af godt mad.
Så imorgen står det på 6 km roning, 6 km på løbebåndet og 6 km på motioncyklen og sådan vil det forgå fremover indtil jeg er kommet ned på den kommende vægt, dog vil undtagelse være på lørdag da jeg skal se Alle For To med en af mine gode venner, så der har jeg lov til og drikke sodavand, haha :D





Hvordan har jeres weekend været og hvad laver I lige nu?
Skal I også ind og se Alle For To eller har du set den?
Hvis du kunne give Alle For To 1-5 stjerner, hvor meget vil du give den? :D

Forsat hav en god aften :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar