tirsdag den 4. december 2012

Lübak - igår!

Igår havde jeg en lille fridag hvor jeg tog med mine forældre til en dags tur til Tyskland, uhh hvor var det dog hyggeligt! Dagen startede dog ikke lige så godt, for vi måtte bestille en taxa da vores bus næsten var over en halv time forsinket (nok på grund af al den dejlige sne!) og vores bus kørte kl. 7:25, så var der jo panik! Inden vi overhovedet nåede stationen måtte vi stå ud af taxa'en fordi vi så vores bus kørte og så var det jo lige, ud af døren og midt ude på vejen for at kunne nå den, men det vi ikke vidste var, at der ville komme flere busser men hvor skulle man vide det fra når man ingen besked havde fået??
Nåh men, vi kom ind i bussen og kørte afsted mod Tyskland hvor vi først stod af ved BorderShop for at købe alle mulige ting og derefter til Lübak for at hygge i 4 timer og så tilbage igen.
Det var en hyggelig dag det kan jeg sige, men fik ikke taget billeder, sorry :(


Der var engang en rosebusk, den er dog gemt under al dette sne (taget fra om morgen)
Hvis I vil se flere billeder så kan I følge mig på Instagram: mallemus17

Det var det her jeg købte igår:
En kasse sodavand (Sprite), hvid Toblerone, to Salt Pastiller the Original - Pingvin, Salt Fisk,  Lossepladsen og noget Phineas & Ferb :D

Men ellers må I have en dejlig tirsdag d. 4 december - nu kun 20 dage tilbage til juleaften <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar